Ieder jaar organiseert scouting regio Zeeland gezamenlijke activiteiten voor scoutinggroepen uit Zeeuws-Vlaanderen. Op 26 en 27 mei wordt in IJzendijke op ons terrein een weekend georganiseerd voor de welpen van 7-11 jaar oud.

Tijdens dit weekend zul je samen met andere kinderen van andere scoutinggroepen verschillende activiteiten doen. Gemengd met welpen en leiding van andere scoutinggroepen uit Zeeuws-Vlaanderen maken we er een leuk weekend van. We overnachten in tenten op het terrein, in onze tent liggen alleen kinderen van IJzendijke, maar het zal een drukke boel zijn met tenten!

Graag willen we weten of je mee wilt doen met deze activiteit, de kosten hiervoor bedragen €12 voor degene zonder jaarkaart en €10 voor degene met jaarkaart. Ben je nog net niet oud genoeg maar wil je graag meedoen, overleg dan even met de leiding.

Graag opgeven tijdens de volgende bijeenkomst of via de e-mail. Je kan tot uiterlijk 15 april opgeven via de mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.